• طرح سد مخزني بيدواز اسفراين
    طرح سد مخزني بيدواز اسفراين
  • طرح سد دوستي (طرح مشترك ایران و ترکمنستان بر روی رودخانه مرزی هريرود)
    طرح سد دوستي (طرح مشترك ایران و ترکمنستان بر روی رودخانه مرزی هريرود)
  • مطالعات بهبود کیفیت جریان آب ورودی به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)
    مطالعات بهبود کیفیت جریان آب ورودی به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)
  • سـد و نيروگاه پيرتقي در حوضه قزل اوزن
    سـد و نيروگاه پيرتقي در حوضه قزل اوزن
  • طراحی، تهیه، نصب، اجرا و بهره برداری سد و قفل کشتیرانی مارد آبادان به روش  طرح و ساخت (EPC غیرصنعتی)
    طراحی، تهیه، نصب، اجرا و بهره برداری سد و قفل کشتیرانی مارد آبادان به روش طرح و ساخت (EPC غیرصنعتی)
  • تأمین آب و تأسیسات پمپاژ، انتقال و دفع باطله معدن مس سونگون (فاز I و II)
    تأمین آب و تأسیسات پمپاژ، انتقال و دفع باطله معدن مس سونگون (فاز I و II)

پیام تبریک سال نو مدیریت محترم

پیام تبریک سال نو مدیریت محترم
1 فروردین 1399

به نام آفریدگار نظم
به ياری خداوند فعاليت‌هاى شركت را در سال جديد با بيم و اميد آغاز كرديم. بيم داريم كه وضعيت سلامت جامعه و اقتصاد كشور در سال جديد چه سمت و سويى بخود خواهد گرفت و اثرات آن بر رفتار سازمانى و پايدارى شركت چگونه خواهد بود. از طرفى اميد داريم كه با تنوع بخشى و گسترش فعاليت‌هاى مهندسی و اقتصادى شركت بتوانيم اين تهديدها را به فرصت‌هاى جديد تبديل نماييم.
در سال گذشته سرزمین و مردم عزیز ما، از ابتدا با مشکلات گوناگون اقلیمی، اجتماعی و در روزهای آخر با تهاجمات بهداشتی روبرو بوده‌اند. با این وجود هنوز ایستاده و نمایش غرورآفرینی از تاب آوری خود بروز داده‌اند. ما مدیران شرکت افتخار می‌کنیم که در کنار شما یاران همدل در سال گذشته از تمامی این تنگناها عبور کرده و  علی رغم سختی کار، به ویژه در دورترین نقاط کشور، سال را با توفیق نسبی به اتمام رساندیم.
سال 1399 را چون گذشته با امید فراوان آغاز کردیم. به لحاظ حجم پروژه‌های مطالعاتی و اجرایی که در سبد فعالیت‌های خود داریم، چندان نگران کمبود پروژه در سال آتی نخواهیم بود، لذا همت خود را معطوف به بهبود سامانه‌های شرکت و ارتقاء کیفیت ستانده‌ها خواهیم کرد. به امید اینکه در سال پایانی قرن چهاردهم شمسی یک مجموعه مهندسی بی نقصی را تحویل مدیران قرن پانزدهم شرکت دهیم. بدیهی است، تحقق این رویاها نیازمند به تقویت و بهبود ساختارهای اقتصادی و اجتماعی کشور دارد.
نتايج بررسي‌هاى ميدانى و پژوهش‌هاى علمى تاكنون در مورد بيمارى 19-COVID نشان مي‌دهد كه توقف همه جانبه ابتلا به اين بيمارى فقط از طريق واكسيناسيون گسترده امكان پذير خواهد بود. از آنجايي‌كه توليد آزمايشگاهى، صحه گذارى و توليد و توزيع گسترده واكسن حدود ١٨ ماه زمان نياز دارد، لذا پيش‌بينى مي‌شود اين بيمارى در شرايط خوش بينانه حداقل تا يكسال ديگر با ما خواهد بود. در اين صورت لازم است خودمان و زير ساخت‌هاى شركت را براى اجراى برنامه بلند مدت رعايت دستورالعمل‌هاى بهداشتى و رفتار خاص سازمانى آماده نمائيم و بطور كلى سطح سازگارى با تحولات ناشى از اين ويروس را در شركت افزايش دهيم. در اينجا لازم مي‌دانم از همكارانى كه در تدوين اين آيين نامه‌ها، مديريت و پايش كاربرد آن‌ها در دفاتر و سايت‌هاى شركت در ماه‌های گذشته به‌ويژه در ايام تعطيلات نوروز تلاش موفقيت آميزى داشته‌اند سپاسگزارى نمايم.
ما کارکنان شرکت مهندسی مشاور طوس آب سوگند یاد می‌کنیم که در راه آبادانی و سربلندی کشور عزیزمان و خدمت به مردم راستین این سرزمین از تمامی وجود خود و امکانات قابل دسترس به شایستگی بهره خواهیم گرفت و سال 1399 را با تلاش خود به یک دوره به یاد ماندنی در تاریخ این شرکت تبدیل خواهیم کرد. 
در پایان امیدوارم خانواده طوس آب و شرکت‌های وابسته، سال 1399 را در پناه یزدان پاک همراه با سلامتی آغاز کرده و با شادی و شادکامی طی نمایند.
پروردگارا برای همكاران مان که در راه تأمين حياتى ترين نياز مردم اين سرزمين تلاش مي‌كنند سلامتى جان و روان آن‌ها را از درگاه تو مسئلت دارم.
سعید نی ریزی
 رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل
شرکت مهندسی مشاور طوس آب