• طرح سد مخزني بيدواز اسفراين
    طرح سد مخزني بيدواز اسفراين
  • طرح سد دوستي (طرح مشترك ایران و ترکمنستان بر روی رودخانه مرزی هريرود)
    طرح سد دوستي (طرح مشترك ایران و ترکمنستان بر روی رودخانه مرزی هريرود)
  • مطالعات بهبود کیفیت جریان آب ورودی به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)
    مطالعات بهبود کیفیت جریان آب ورودی به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)
  • سـد و نيروگاه پيرتقي در حوضه قزل اوزن
    سـد و نيروگاه پيرتقي در حوضه قزل اوزن
  • طراحی، تهیه، نصب، اجرا و بهره برداری سد و قفل کشتیرانی مارد آبادان به روش  طرح و ساخت (EPC غیرصنعتی)
    طراحی، تهیه، نصب، اجرا و بهره برداری سد و قفل کشتیرانی مارد آبادان به روش طرح و ساخت (EPC غیرصنعتی)
  • تأمین آب و تأسیسات پمپاژ، انتقال و دفع باطله معدن مس سونگون (فاز I و II)
    تأمین آب و تأسیسات پمپاژ، انتقال و دفع باطله معدن مس سونگون (فاز I و II)

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب
15 مهر 1397

چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران 11مهرماه 97 با حضور وزیر محترم  نیرو جناب آقای دکتر اردکانیان افتتاح گردید.
در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ۲۴۴ شرکت داخلی و خارجی حضور پیدا داشته اند که از این تعداد ۲۱۶ شرکت داخلی  و ۲۸ شرکت خارجی بوده است.
این رویداد بین‌المللی که در فضایی به وسعت ۲۱ هزار مترمربع دایر شده بود ،آخرین دستاوردهای صنعت آب و تاسیسات فاضلاب شامل لوله و اتصالات، سامانه‌های تصفیه، فیلتراسیون و نمک‌زدایی آب، شیرآلات، سامانه‌های اتوماسیون، ابزارهای دقیق، سیستم اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات صنعتی در معرض دید صنعتگران و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
نمایندگان ۱۲ کشور خارجی شامل کشورهای ایتالیا، چین، آلمان، اتریش، ترکیه، دانمارک، اسپانیا، هلند، انگلستان، یونان، آمریکا و فرانسه در این دوره از نمایشگاه حاضر شده که کشورهای آلمان، چین و ترکیه به صورت پاویونی در این دوره حضور داشتند.
هدف اصلی این نمایشگاه کاهش تصدی‌گری دولت و سپردن حوزه‌های تخصصی به بخش خصوصی بود که در جهت تبادل تجربیات و نوآوری‌های جدید و حضور اصحاب صنعت به ویژه فراهم کردن زمینه حضور شرکت‌های دانش بنیان یا نوپا که در حوزه صنعت آب وارد شده‌اند، نقطه عطف این دوره از نمایشگاه بود.
شرکت مهندسی مشاور طوس آب نیز در این دوره از نمایشگاه با حضور متخصصین و مدیران ارشد خود و نیز ارائه موضوعات مطرح و بروز در خصوص پروژه های انجام شده توسط این شرکت و بیان اهداف بلند مدت خود توانست بازدیدکنندگان فراوانی را در غرفه خود پذیرا باشد. بیشترین بازدید کنندگان غرفه طوس آب، مدیران ارشد وزارت نیرو، متخصصین، دانشگاهیان و نیز هیأت های تجاری و تخصصی از دیگر کشوها بخصوص از شرکتهای اروپایی بودند.
در روز نخست نمایشگاه، کارگاه مدیریت منابع آب در ایران با حضور سرکار خانم صدیقه ترابی، مدیرکل محترم دفتر برنامه‌ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو برگزار شد. در این کارگاه آموزشی، مباحث و مفاهیم پایه‌ای مدیریت منابع آب در ایران شامل تخصیص آب، حوضه‌های آبریز، آب‌های زیرزمینی و ... به صورت مبسوط مورد طرح قرار گرفته و فضای تبادل نظر بین فعالان این عرصه در خصوص هر بخش بوجود آمد در این نشست جناب آقای دکتر سعید نی ریزی رئیس محترم هیات مدیره و مدیر عامل شرکت طوس آب نیزحضور داشته و با ارائه مطالبی در این حوزه نقطه نظرات خود را بیان نمودند.